Η δήλωση μου στην Κοινή Γνώμη της Παρασκευής 22 Μαρτίου 2024 για την επισκεψιμότητα του τριημέρου

Περισσότεροι επισκέπτες ήρθαν φέτος στο νησί το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια - Στις 6.608 ανήλθαν οι αφίξεις των ατόμων που αποβιβάστηκαν από τα πλοία στο λιμάνι της Ερμούπολης.

Η Σύρος κερδίζει έδαφος επισκεψιμότητας τα τριήμερα.

Αντιδήμαρχος Τουρισμού: Η Σύρος είναι city break προορισμός

Στον σχεδιασμό της αντιδημάρχου Τουρισμού, Χρηστιάννας Πάπιτση είναι η αξιοποίηση των τριήμερων προς όφελος της Σύρου σε επίπεδο επισκεψιμότητας. Σε αυτό το πλαίσιο επεσήμανε την πολιτική που ακολουθεί ο Δήμος. “Μέσα στους στρατηγικούς στόχους προβολής του νησιού της οποίας έχω την ευθύνη, είναι μεταξύ άλλων η αύξηση της επισκεψιμότητας στη διάρκεια των τριήμερων, των γιορτών και του Πάσχα. Και αυτό, γίνεται ήδη από την πρώτη στιγμή που ο δήμαρχος μου ανακοίνωσε ότι θα είμαι η νέα αντιδήμαρχος Τουρισμού. Ως Δημοτική Αρχή εξάλλου είναι προτεραιότητα μας ο Τουρισμός. Και έχω ξαναπεί ότι ο Τουρισμός είναι πηγή εσόδων για τον τόπο μας. Πώς να μη μας ενδιαφέρει;”. Προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση, η ίδια δίνει έμφαση στην προβολή. “Στην ψηφιακή εποχή που διανύουμε λοιπόν αξιοποιούμε μεταξύ άλλων τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την προβολή του web site της Σύρου και την έμμεση διαφήμιση σε δημοφιλή portals. Η Σύρος είναι city break προορισμός για πολλούς λόγους: Βρίσκεται πολύ κοντά στον Πειραιά, είναι στο επίκεντρο των Κυκλάδων, έχει όλες τις υποδομές, χωριά και παραλίες σε πολύ κοντινή απόσταση. Και κυρίως, έχει την Ερμούπολη, την οποία οι χρήστες της booking.com ψήφισαν ως δεύτερη πιο φιλόξενη πόλη στον κόσμο, καθώς και την Άνω Σύρο”. Ως εκ τούτου, ανέφερε πως, “η μαρμάρινη πολιτεία με τη σπουδαία νεοκλασική και βιομηχανική κληρονομιά, είναι ένας προορισμός με σπουδαία ιστορία, ολοζώντανος και μοναδικός στο Αιγαίο - κάτι που πρέπει να διαφημιστεί ακόμη περισσότερο. Όπως και η Άνω Σύρος, με τη χαρακτηριστική κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική και τα σπουδαία καθολικά μνημεία”.

Σύμφωνα με την κ. Πάπιτση, η Σύρος μπορεί να έχει πραγματικό κέρδος: “Μέσα σε ένα σαββατοκύριακο, ή τριήμερο, ο επισκέπτης μπορεί να αποκομίσει μια πρώτη εικόνα του νησιού, και να θελήσει να ξαναέρθει. Η επαναληψιμότητα, μάλιστα, των επισκέψεων είναι ένας ακόμη από τους στόχους μας”.

Κατά συνέπεια, για το πρώτο τριήμερο του 2024, πρόσθεσε πως, “έφερε στο νησί μας πολλούς πολλούς επισκέπτες και είμαστε χαρούμενοι γι' αυτό. Δουλεύουμε συστηματικά, στοχευμένα και ουσιαστικά. Πιστεύουμε ότι παράλληλα εκτός των άλλων θα λειτουργήσουν το word of mouth και η ανάρτηση posts από τους ίδιους τους επισκέπτες ως επιπρόσθετοι τρόποι προβολής, εφόσον όλοι - Δήμος και επιχειρηματίες - συνεργαστούμε ώστε να προσφέρουμε τις καλύτερες και πληρέστερες υπηρεσίες στους τουρίστες που μας προτιμούν”.

📷 Κοινή Γνώμη